Вчитель, який може наділити своїх вихованців здатністю знаходити радість у праці, повинен бути увінчаний лаврами. - Хаббард Е.- Поганий учитель підносить істину, хороший вчить її знаходити. - А. Дістервег - Шкільні вчителі володіють владою, про яку прем'єр-міністри можуть тільки мріяти. - У. Черчілль - Щоб навчити іншого, потрібно більше розуму, ніж щоб навчитися самому. - М. Монтень

Самоосвіта

Вашій увазі я пропоную матеріал, який був використаний під час написання досвіду роботи з теми "Використання музейних експонатів - інноваційна складова сучасного уроку історії"

  1. Дидактика відкритого уроку та його самоаналізу.
  2. Методичні рекомендації щодо конкурсу "Вчитель року".
  3. Вимоги до сучасного уроку.
  4. "Створення та ведення вчителями освітнього блогу".
  5. Характеристика діяльності історико-краєзнавчого музею.
  6. Класичний лекторій в умовах сучасної музейної практики.
  7. Традиційні та інноваційні форми роботи з відвідувачами музеїв .
  8. Музейна педагогіка. Творчий проект.
  9. Організаторам музеїв навчальних закладів.
  10. Сучасні методи роботи з відвідувачами музеїв.
  11. Організація музейної справи в навчальному закладі.
  12. Науково-дослідницька робота на базі музеїв.
  13. Музейний урок.
  14. Музейні уроки історії.
  15. Музей в ДНЗ.
  16. Музей - центр виховної роботи.
  17. Музеєзнавство в школі.
  18. Методика роботи з історичними джерелами.
  19. Методи активізації пізнавальної діяльності учнів.
  20. Інтерактивні вправи на уроках.
  21. Особливості використання експонатів шкільного музею у процесі викладання історії.
  22. Навчання у музеї. Методичні матеріали.
  23. Занимательное историческое краеведение.
  24. Музейна справа в закладах освіти.
  25. Робота з речовими та візуальними джерелами.
  26. Використання експонатів шкільного краєзнавчого музея.
  27. Організація міні-музею.
  28. Робота з історичними джерелами.
  29. Використання музейних експонатів.
  30. Активізація розумової діяльності науроках.
  31. Форми музейної комунікації.
  32. Використання писемних джерел на уроках історії.
  33. Роль шкільного музею.
  34. Краєзнавство в школі.
  35. Теорія музейної справи.
  36. Модель віртуального шкільного музею
  37. Проблема використання засобів наочності на уроці історії: досвід та перспективи

Комментариев нет:

Отправить комментарий