Місце роботи - Андрівська ЗШ І-ІІІ ст.
Посада - вчитель історії та правознавства
Освіта:
Додаткова професійна освіта за останні два роки:
- Запорізьке педагогічне училище №1, 1990 р.;
- Бердянський державний педагогічний інститут ім. Осипенко, 1997р.;
- Бердянський державний педагогічний університет ім. Осипенко, 2010р.
- вчитель початкових класів та старша піонерська вожата (педагог-організатор);
- вчитель трудового навчання;
- вчитель історії та правознавства
Категорія - вища
Стаж роботи - 25 років
- курси підвищення кваліфікації, 2014р. (КЗ «ЗОІППО» ЗОР, 24.11-12.12.14);
- курси за програмою Intel «Навчання для майбутнього»(версія 10.1),2014р.(КЗ «ЗОІППО» ЗОР, 08-12.12.14);
- тренінг «Інноваційні підходи у формуванні самоосвітньої компетентності учасників навчально-виховного процесу»(КЗ «ЗОІППО» ЗОР, 03-05.06.15);
- семінар-тренінг «Я.Ми.Країна» в рамках проекту «Українська миротворча школа» (Бердянськ, 23-28.09.15р.)
Науково-методична тема: " Використання музейних експонатів - інноваційна складова сучасного уроку історії"
Педагогічне кредо: "Вчитель - не той хто вчить, а той у якого вчаться"
Мій педагогічний портрет
Педагогічний
портрет… Як картина художника
створюється великою кількістю мазків
пензля на чистому полотні, так само і педагогічний портрет починає писатися від народження: із мудрого родинного виховання, із позитивних емоцій шкільного життя, із спілкування зі справжніми
особистостями. І, якщо вам пощастило
мати такі складові, то у вас є
всі шанси написати такий педагогічний портрет, який викличе в оточуючих бажання
не тільки милуватися його виглядом, а і наснагу обговорювати та поширювати
інформацію про нього. А власнику цього портрета надасть можливість отримати почесне звання «Учитель» з великої літери.
Це зараз,
аналізуючи період становлення мене як вчителя,
я розумію що знакові зустрічі у мене були протягом всього життя і
пов’язані вони були, переважно, зі вчителями історії. А тому для написання
свого педагогічного портрета я можу взяти свиток. Фоном для портрету буде моя
велика родина, яка дозволяла мені робити все, окрім того, що зможе осоромити
моїх батьків. Ця установка стала основою для формування в мені зародків вчителя – вміння перспективно мислити та
самокритично оцінювати свої дії.
Моє шкільне
життя почалося не зовсім так як у всіх: замість першої вчительки мене зустрів
перший вчитель. Енергійний та емоційний Левенок Ілля Григорович був творчим,
талановитим, вмів розмовляти з дітьми на зрозумілій для них мові. Саме він був
для мене музою у формуванні образу цікавого вчителя. А згодом він стане
істориком, але це вже буде в іншій школі.
За весь період свого шкільного життя я пам’ятаю
лише один урок історії - це коли старенька вчителька прийшла на заміну. Як персонаж картини «Незнайомка», вона залишилася
в пам’яті п’ятикласників без імені, але і сьогодні я пам’ятаю її зовнішність.
Весь урок вона розказувала, та так, що і сьогодні ті яскраві образи, написані
рукою майстра, постають у мене перед очима, коли я розповідаю про Стародавній
Єгипет її же словами. Дуже часто в своєму педагогічному житті я копіюю манеру
її розповіді, перетворюючись у мультяшного удава Каа перед загіпнотизованою
аудиторією.
А прихід в
школу директорки-реформатора Сорокун Валентини Дмитрівни допоміг прикрасити
образ вчителя різнобарвною палітрою фарб. Вона була надзвичайно активною, як
блік на картині – вона була зовсім іншою, світлою на фоні оточуючих. Діти
крутилися біля свого директора, яка намагалася привнести в школу різні
новаторські ідеї, а ще власним прикладом довела, що справжній вчитель повинен працювати
не тільки головою, а й руками. Наші звичайні класні кімнати силами учнів та
Валентини Дмитрівни почали
перетворюватися у справжні дослідницькі лабораторії, реалізовуючи в життя сміливі ідеї директорського дизайну.
А нанести
всі тони та півтони на портрет мого майбутнього педагогічного досвіду довелося
педагогічному училищу. Я «власовка». І як учитель історії я добре знаю одне із значень
цього слова, але у 80-х роках це було почесним званням випускниці Запорізького
педагогічного училища №1 – першого в рейтингу серед педучилищ Союзу. «Життєва
школа» для сильних людей. Іншої характеристики бути не може. Я потім закінчила
ще 2 ВУЗи, але все чому я навчилася, було закладене саме там – в училищі Власова
Анатолія Федоровича, та й історик тоді там був сильний – нині народний депутат
Сергій Соболєв.
На полотні
з’явилися окремі начерки мого педагогічного портрету: небайдужа, творча,
креативна, талановита учениця своїх наставників.
Моя професія
– ескіз мого життя,
Реальне
відображення постійного зростання.
Портрет написано, та маю
відчуття,
Ще не завершила я цього малювання …
Оксано Дмитрівно! Як завжди вражена Вашою креативністю, працелюбністю, вмінням відшукати нове та цікаве!!!
ОтветитьУдалитьДякую, люба:)
ОтветитьУдалить